Λιγότερο από έναν μήνα απομένει για τα γερμανικά κόμματα να πείσουν τους πολίτες για τα προγράμματά τους, καθώς η προεκλογική εκστρατεία πλησιάζει στο τέλος της. Κατά τη διάρκεια αυτής της σύντομης περιόδου, τα κόμματα εστιάζουν σε μια σημαντική εκλογική ομάδα, η οποία περιλαμβάνει πάνω από 7,1 εκατομμύρια πολίτες, δηλαδή περίπου έναν στους οκτώ εκλογείς: τους ψηφοφόρους με μεταναστευτικό υπόβαθρο.

Αντίθετα με παλαιότερα, οι ψηφοφόροι με μεταναστευτικό υπόβαθρο δεν φαίνεται να προτιμούν ένα συγκεκριμένο κόμμα, όπως επισημαίνει η κοινωνιολόγος Φριντερίκε Ρέμερ στη DW. Όπως αναφέρει, το SPD φαίνεται να έχει το υψηλότερο δυναμικό στην ομάδα αυτή. Ωστόσο, περίπου το 20% των ψηφοφόρων με μεταναστευτικό υπόβαθρο δηλώνουν ότι θα μπορούσαν να ψηφίσουν το AfD. Όταν ρωτούνται ποιο κόμμα θεωρούν ικανό να βρει καλύτερες λύσεις στα βασικά προβλήματα, οι ψηφοφόροι με μεταναστευτικό υπόβαθρο απαντούν συχνότερα από τους υπόλοιπους εκλογείς ότι κανένα κόμμα δεν τους πείθει.

Διαβάστε τη συνέχεια στην DW