Η μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελών ειδών παγκοσμίως, η LVMH, ανακοίνωσε την Τρίτη καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις για το 2024, ενισχύοντας τις ελπίδες για ανάκαμψη του κλάδου.

Ο όμιλος, που διαθέτει εμβληματικές μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Moët & Chandon και η Hennessy, κατέγραψε έσοδα 84,68 δισεκατομμυρίων ευρώ για το 2024, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών της LSEG, οι οποίες ανέρχονταν σε 84,38 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το σύνολο των ετήσιων εσόδων αντιστοιχεί σε οργανική ανάπτυξη 1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ειδικά για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις σημείωσαν μεγαλύτερη του αναμενόμενου άνοδο, αντιστρέφοντας την πτώση που είχε καταγραφεί στο τρίτο τρίμηνο — την πρώτη από την πανδημία αναφέρει το cnbc.

«Το 2024, σε ένα αβέβαιο περιβάλλον, η LVMH έδειξε ισχυρή ανθεκτικότητα. Αυτή η ικανότητα να αντέχουμε σε εξαιρετικά ταραχώδεις περιόδους — που έχει ήδη αποδειχθεί πολλές φορές στην ιστορία του Ομίλου μας — αποτελεί άλλη μια απόδειξη της ισχύος και της συνάφειας της στρατηγικής μας», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH, Μπερνάρ Αρνό.

Ένδειξη ανάκαμψης στον κλάδο πολυτέλειας

Η LVMH, ως ηγέτης στον χώρο της πολυτέλειας, θεωρείται βαρόμετρο για την ευρύτερη αγορά, η οποία αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω της μείωσης πωλήσεων στην Κίνα και των γενικότερων οικονομικών πιέσεων.

Οι μετοχές του κλάδου έλαβαν ώθηση νωρίτερα αυτόν τον μήνα, όταν η Richemont (ιδιοκτήτρια της Cartier) ανέφερε «το υψηλότερο τρίμηνο πωλήσεων στην ιστορία της», χάρη στην επιστροφή των καταναλωτών στα καταστήματα κατά την εορταστική περίοδο. Επίσης, η Burberry ανακοίνωσε την Παρασκευή μικρότερη από την αναμενόμενη πτώση πωλήσεων στο τρίτο οικονομικό τρίμηνο, ενώ συνεχίζει τη στρατηγική αναδιοργάνωση της.

Οι αναλυτές της Jefferies σημείωσαν πως τα αποτελέσματα της LVMH προσφέρουν καλύτερη ένδειξη για τις γενικότερες τάσεις της πολυτελούς βιομηχανίας, καθώς ο όμιλος καλύπτει ευρύ φάσμα κατηγοριών, όπως κρασιά και ποτά, μόδα και δερμάτινα είδη, ρολόγια και κοσμήματα, καλλυντικά και αρώματα.

Η μετοχή της LVMH έχει σημειώσει άνοδο περίπου 18% από τις αρχές του έτους, ανακτώντας έδαφος μετά την πτώση άνω του 13% που είχε καταγράψει το 2024. Επιπλέον, νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο όμιλος ξεπέρασε τη δανέζικη φαρμακευτική Novo Nordisk, κερδίζοντας ξανά τον τίτλο της πιο πολύτιμης εταιρείας στην Ευρώπη.

Διαβάστε ακόμη

Σταθόπουλος (BC Partners) στο Bloomberg: Yπάρχουν μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες στην Ευρώπη

BBC: Το colpo grosso του Ρομάν Αμπράμοβιτς με τα σούπερ γιοτ και η φοροδιαφυγή εκατομμυρίων (pics)

Σε συνομιλίες με την ByteDance η Microsoft για την εξαγορά του TikTok

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα