Οι επενδυτές ελπίζουν ότι η Burberry θα αρχίσει να δείχνει σημάδια προόδου, αναμένοντας με αγωνία τα αποτελέσματα των πωλήσεών της για την κρίσιμη εορταστική περίοδο, η οποία θα ανακοινωθούν αυτή την Παρασκευή.
Ο Τζόσουα Σούλμαν, που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου πριν από έξι μήνες, έχει δεσμευτεί να ανασυγκροτήσει το brand και να ανακτήσει το χαμένο μερίδιο αγοράς – μια δύσκολη αποστολή σε μια αγορά πολυτελών προϊόντων που προσπαθεί να ανακάμψει. Η στρατηγική του επικεντρώνεται σε προϊόντα-«σύμβολα», όπως οι διάσημες καμπαρντίνες, για τις οποίες η Burberry είναι περισσότερο γνωστή.
Όπως αναφέρει το Reuters, οι μετοχές της Burberry έχουν σημειώσει αύξηση άνω του 70% από το χαμηλό 15 ετών που κατέγραψαν στις αρχές Σεπτεμβρίου, με τους επενδυτές να στοιχηματίζουν ότι η απαισιοδοξία γύρω από το εμπορικό σήμα έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της και ο Σούλμαν θα καταφέρει να ενισχύσει ξανά τις πωλήσεις.
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η Burberry θα ανακοινώσει μείωση 12% στις συγκρίσιμες πωλήσεις για το τρίμηνο που ολοκληρώνεται στο τέλος Δεκεμβρίου, σύμφωνα εκτιμήσεις της εταιρείας. Πρόκειται για βελτίωση σε σχέση με την πτώση 20% που ανακοινώθηκε για το εξάμηνο που έληξε το Σεπτέμβριο.
Πού στρέφεται η προσοχή
Οι Αμερικανοί καταναλωτές θα μπορούσαν να παίξουν καθοριστικό ρόλο για την Burberry, αν η εταιρεία βελτιώσει την παρουσία της στις ΗΠΑ, κάτι που ο Σούλμαν έχει αφήσει να εννοηθεί ότι είναι μέρος των σχεδίων του. Στους επενδυτές, τον Νοέμβριο, είχε αναφέρει πως υπάρχει «μεγάλη εστίαση στην Αμερική», καθώς το brand δεν είχε έντονη παρουσία στην αγορά αυτή.
Η στρατηγική τιμολόγησης της Burberry αντανακλά τις προσδοκίες για ισχυρότερη ζήτηση στις ΗΠΑ. Η εταιρεία αύξησε το ακριβότερο σημείο τιμής της κατά 115% στις ΗΠΑ για το έτος που ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο του 2024, πολύ περισσότερο από ό,τι στην Ιταλία ή την Κίνα, σύμφωνα με τη Luxurynsight.
Ωστόσο, η Burberry δεν είναι η μόνη: οι μάρκες πολυτελείας σε παγκόσμιο επίπεδο ελπίζουν ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές θα συνεχίσουν να ξοδεύουν περισσότερα για επώνυμα ρούχα και ακριβές τσάντες, καθώς οι μειώσεις φόρων και η ισχυρή χρηματιστηριακή αγορά προσφέρουν ώθηση στους εύπορους Αμερικανούς.
Το γεγονός ότι ο CEO δεν παρουσίασε συγκεκριμένους μεσοπρόθεσμους ή μακροπρόθεσμους οικονομικούς στόχους, παρέχει στην εταιρεία τον χρόνο να επαναδομήσει το προφίλ της χωρίς να ρισκάρει την απογοήτευση των επενδυτών, δήλωσε ο Thomas Chauvet, αναλυτής της Citi, προσθέτοντας ότι θεωρεί το σχέδιο ανάκαμψης λογικό.
Οι καμπαρντίνες και τα κασκόλ αποτελούν το 35% με 40% των πωλήσεων και παραδοσιακά έχουν υψηλότερη κερδοφορία σε σχέση με άλλες κατηγορίες προϊόντων. Ο νέος CEO της Burberry παρουσίασε το σχέδιο για μια εκτενή αναμόρφωση της εταιρείας. Ο άμεσος στόχος της Burberry είναι να επιστρέψει σε ετήσια έσοδα ύψους 3 δισεκατομμυρίων λιρών (3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων), επίπεδο που είχε καταγράψει τελευταία φορά το οικονομικό έτος 2022-2023. Ωστόσο, οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι πωλήσεις για το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2025 θα φτάσουν τα 2,39 δισεκατομμύρια λίρες.
Διαβάστε ακόμη
BRICS εναντίον Τραμπ: Η επόμενη μάχη για την παγκόσμια οικονομική κυριαρχία
Ταξιδιωτικές εισπράξεις: Ξεπέρασαν τα 21 δισ. ευρώ στο 11μηνο – Αύξηση 4,9%
Οι Γερμανοί κάνουν «cancel» στην Tesla λόγω Μασκ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα