Χιλιάδες αιτήματα και παράπονα κατέθεσαν το 2024 οι Θεσσαλονικείς, τόσο στο τηλεφωνικό κέντρο του δήμου όσο στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου» και στο νέο θεσμό του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας», προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για προβλήματα στη λειτουργία της πόλης τους και βέβαια να να ζητήσουν την επίλυσή τους.
Συγκεκριμένα, οι τρεις παραπάνω υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης δέχτηκαν συνολικά 44.384 αιτήματα – παράπονα μέσα στη χρονιά.
«Χιλιάδες πολίτες έχουν έρθει σε επικοινωνία με τον δήμο, προκειμένου να μας ενημερώσουν για τα αιτήματα, τα παράπονα, τις ιδέες και τις προτάσεις τους, με στόχο να βελτιώσουμε την πόλη και κατ’ επέκταση την καθημερινότητα όλων μας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του δήμου Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.
Στην ηλεκτρονική εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου», εκεί όπου οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να συνοδεύουν το παράπονό τους και με σχετική φωτογραφία που τραβούν με το κινητό τους τηλέφωνο, «ανέβηκαν» 34.863 αιτήματα, εκ των οποίων τα 5.781 βρίσκονται σε εκκρεμότητα, ενώ τα υπόλοιπα έχουν ήδη τακτοποιηθεί.
Άλλα 9.315 παράπονα δέχτηκε η «Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών», που ξεκίνησε να λειτουργεί από τον περασμένο Ιούνιο, με τους δημότες να καλούν από τότε στο πενταψήφιο 15192 και να ενημερώνουν τις υπηρεσίες του δήμου για καθετί στραβό ή ανάποδο που συμβαίνει στην πόλη. Είναι χαρακτηριστικό πως με εξαίρεση τον Αύγουστο, όπου τα αιτήματα ήταν μόλις 867, όλους τους υπόλοιπους μήνες παρουσίασαν μια «εκρηκτική» αύξηση, φτάνοντας σχεδόν τα 2.000 παράπονα τον Οκτώβριο.
Όσο για τον θεσμό του «Αντιδημάρχου Υπηρεσίας», που τέθηκε σε εφαρμογή από τα μέσα του περασμένου Σεπτεμβρίου, επιπλέον 206 πολίτες επισκέφτηκαν το δημαρχιακό μέγαρο, ώστε να καταθέσουν οι ίδιοι τα αιτήματά τους, σε έναν από τους αντιδημάρχους. Ακολούθως, ο αντιδήμαρχος ενημέρωνε τις αρμόδιες υπηρεσίες, με στόχο να τακτοποιηθεί το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.
«Τα αιτήματα και τα παράπονα έχουν διεκπεραιωθεί – απαντηθεί σε ποσοστό που ξεπερνά το 90%, με τη βοήθεια των υπηρεσιών του δήμου, που αυτούς τους 12 μήνες, κατέβαλαν τεράστιες προσπάθειες για να εξυπηρετηθούν οι δημότες», προσθέτει ο κ. Βασιλόπουλος.
Τα πιο συχνά παράπονα
Η περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων, σύμφωνα με τα στοιχεία, αποτελεί το «Νο1» αίτημα των κατοίκων σε όλες τις γειτονιές, που καλούν με κάθε τρόπο τις υπηρεσίες του δήμου και ενημερώνουν για μπάζα, για στρώματα, για έπιπλα και κάθε λογής αντικείμενα που είναι πεταμένα σε δρόμους και πεζοδρόμια, δυσκολεύοντας την απρόσκοπτη κίνηση των πεζών.
Στη δεύτερη θέση των αιτημάτων βρίσκονται τα εγκαταλελειμμένα Ι.Χ. αυτοκίνητα, που είναι παρατημένα από τους ιδιοκτήτες τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, καταλαμβάνοντας έτσι πολύτιμες θέσεις στάθμευσης και αποτελώντας εστίες μόλυνσης.
Αμέσως μετά ακολουθούν τα παράπονα για τις κλαδεύσεις και τις φυτεύσεις δέντρων αλλά και η αποκατάσταση των πεζοδρομίων που εγκυμονούν κινδύνους για ατυχήματα, μαζί με το σκούπισμα των δρόμων αλλά και τις καμένες λάμπες.
Διαβάστε ακόμα
ΟΛΘ: Προαιρετική δημόσια πρόταση από τη Leonidsport των δισεκατομμυριούχων Louis-Dreyfus
Στις καλένδες παραπέμπεται η επόμενη μείωση των επιτοκίων από τη Fed – Σενάρια ακόμη και για αύξηση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσειςτης επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα