«Η Dolce & Gabbana δεν είναι ακόμα έτοιμη για μια αρχική δημόσια προσφορά (IPO), αλλά εξετάζει την πιθανότητα στο μέλλον», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής πολυτελούς μάρκας τη Δευτέρα.

«Είμαστε ανοιχτοί να εξετάσουμε μια εισαγωγή, αλλά πριν από αυτό θέλουμε να εδραιώσουμε την επιχείρησή μας», είπε ο CEO Αλφόνσο Ντόλτσε, απαντώντας σε ερώτηση στο Milano Fashion Global Summit 2024.

«Έχουμε κοινωνική ευθύνη για τόσες πολλές οικογένειες», πρόσθεσε, αναφερόμενος στους υπαλλήλους της εταιρίας και σε αυτούς που εργάζονται στις προμηθεύτριες εταιρίες, σύμφωνα με το Reuters.

Τον Ιούλιο, ο Ντόλτσε ανέφερε ότι η εταιρία μόδας εξετάζει το ενδεχόμενο «να συνεργαστεί με νέους επενδυτές». «Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω δημόσιας προσφοράς είτε με άλλες επιλογές», δήλωσε σε μια συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στο L’Economia της Corriere della Sera.

Ίδρυση και Αρχικά Βήματα

Η Dolce & Gabbana είναι μια από τις πιο εμβληματικές και αναγνωρίσιμες μάρκες στον κόσμο της μόδας. Ιδρύθηκε το 1985 από τους σχεδιαστές Ντομένικο Ντόλτσε και Στέφανο Γκαμπάνα, οι οποίοι γνωρίστηκαν το 1980 και άρχισαν να συνεργάζονται. Οι δυο τους εξακολουθούν να είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργική κατεύθυνση. Δεν έχουν όμως άμεσους κληρονόμους. Ο Αλφόνσο και ο Ντομένικο Ντόλτσε είναι αδέρφια.

Οι δύο σχεδιαστές, ο Ντομένικο και ο Στέφανο, προερχόμενοι από την Ιταλία, αποφάσισαν να ιδρύσουν τη δική τους εταιρία, με στόχο να συνδυάσουν τις παραδόσεις της ιταλικής μόδας με μια σύγχρονη αισθητική. Η πρώτη τους συλλογή παρουσιάστηκε το 1985 στο Μιλάνο και γρήγορα τράβηξε την προσοχή της βιομηχανίας.

Από την αρχή, η Dolce & Gabbana ξεχώρισε για τα έντονα σχέδια, τα ακριβά υλικά και την εκλεπτυσμένη αισθητική που αποτύπωσε τη μεσογειακή κουλτούρα. Η μάρκα κέρδισε φήμη για τις δημιουργίες της, που συχνά συνδυάζουν τη σέξι θηλυκότητα με μια εκλεπτυσμένη κομψότητα.

Η εταιρία γνώρισε τεράστια επιτυχία τη δεκαετία του ’90 και το 2000, καθιστώντας την εμβληματική στο χώρο της μόδας.

Σημαντικές καμπάνιες και συλλογές, όπως η συλλογή «Sicilian» που τιμά τη γενέτειρα των σχεδιαστών, ενίσχυσαν τη θέση της στον κόσμο της μόδας.

Η εταιρία δεν έχει αποφύγει τις αντιπαραθέσεις, όπως οι αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες και οι δημόσιες δηλώσεις των ιδρυτών, οι οποίες έχουν προκαλέσει κριτική κατά καιρούς.

Σήμερα, η Dolce & Gabbana παραμένει μια από τις κορυφαίες μάρκες μόδας παγκοσμίως, με παρουσία σε πολλές χώρες και σε ποικιλία προϊόντων, από ρούχα μέχρι αρώματα. Η προοπτική εισόδου στο χρηματιστήριο αναμένεται να επισημάνει τη συνέχεια της εξέλιξης της μάρκας και τη στρατηγική της για το μέλλον.

Διαβάστε ακόμη

UBS: Αναβαθμίζει τη σύσταση για τις παγκόσμιες μετοχές – H τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα δεδομένα

Λαγκάρντ: Σε σωστό δρόμο η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού – Απειλή από τα επίπεδα των μισθών

Αεροπορικές εταιρείες: Προσφέρουν χαβιάρι και έργα τέχνης για να προσελκύσουν νέους ταξιδιώτες (tweets)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα