Μέχρι τις σημερινές γαλήνιες ημέρες, κάτω από τα… φτερά του Volkswagen Group, η Bentley πέρασε δια πυρός και σιδήρου, ακροβατώντας στα όρια της οικονομικής καταστροφής, έως τα τέλη της δεκαετία του ’90, όταν ακόμα ανήκε στη Rolls-Royce.
Είναι δυνατόν, η σωτηρία μιας μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων να βασιστεί, αρχικά, σε έναν και μόνο άνθρωπο και όχι σε κάποιον επιχειρηματικό κολοσσό; Αν αυτός οι άνθρωπος είναι ο Σουλτάνος του Μπρουνέι, ο μεγαλύτερος συλλέκτης αυτοκινήτων στον κόσμο, τότε είναι!
Με περισσότερα από 7.000 εξωτικά, πολυτελή και σπάνια αυτοκίνητα, αξίας άνω των 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το γκαράζ του Hassanal Bolkiah και του αδελφού του, πρίγκιπα Jeffri, αποτελεί τη μεγαλύτερη συλλογή στον πλανήτη. Φιλοξενώντας από συλλεκτικές Ferrari και Lamborghini, μέχρι πρωτότυπα και ειδικές παραγγελίες υπερπολυτελών λιμουζινών.
Μέσα στη γενικότερη και διάσημη… τρέλα του για τα αυτοκίνητα, ο Σουλτάνος είχε μια ακόμα πιο ιδιαίτερη αδυναμία στις Bentley και στις Rolls–Royce, όταν η πρώτη ανήκε στη δεύτερη. Υπολογίζεται ότι η βασιλική οικογένεια του Μπρουνέι, διέθεσε εκείνη την εποχή περισσότερα από 14,8 δισ. δολάρια, ακόμα και για την προώθηση της Bentley, αλλά και για την έρευνα και ανάπτυξη των μοντέλων της.
Δεν είναι τυχαίο, σύμφωνα με το Newsauto, ότι στη συλλογή του βρίσκονται πάνω από 20 μοναδικά αυτοκίνητα, κατασκευασμένα για τον ίδιο, από το πρωτότυπο SUV, πριν τη «σύλληψη» της Bentayga, μέχρι την πρώτη Continental GT.
Διαβάστε ακόμη
Chevron: Τι σηματοδοτεί η έλευση του αμερικανικού κολοσσού στις εγχώριες εξορύξεις υδρογονανθράκων
Θεοδωράτος: Αύξηση εισιτηρίων 12 έως 15% από 1η Μαΐου – Τι προτείνουν οι ακτοπλόοι (vid)
Airbnb: Ποιοι ιδιοκτήτες γλιτώνουν και ποιοι κόβονται από τις πλατφόρμες
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα