Η Amazon αναδείχθηκε σε διαδικτυακό διαφημιστικό κολοσσό τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα να χρειάζονται πολλά δολάρια για μια premium τοποθέτηση στις ιστοσελίδες του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα έσοδα από διαφημίσεις το τελευταίο τρίμηνο ανήλθαν σε 14,3 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το CNBC.

Η εταιρεία τώρα, επεκτείνοντας τις διαφημιστικές της δραστηριότητες, επιτρέπει σε άλλους ιστότοπους να χρησιμοποιούν τη διαφημιστική της τεχνολογία για τα δικά τους καταστήματα.

Η νέα προσφορά, που ονομάζεται Amazon Retail Ad Service, επιτρέπει στις εταιρείες να εμφανίζουν «σχετικές με το πλαίσιο διαφημίσεις στο σωστό μέρος και τη σωστή στιγμή» στα αποτελέσματα αναζήτησης, στις σελίδες προϊόντων και σε άλλες περιοχές του ιστότοπού τους.
Σημειώνεται ότι η προσφορά είναι αρχικά διαθέσιμη για τους λιανοπωλητές των ΗΠΑ, οι οποίοι θα πληρώνουν τέλη ανάλογα με τα επίπεδα χρήσης. Οι τιμές δεν γνωστοποιήθηκαν.

Το μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών εσόδων της Amazon προέρχεται από τις διαφημίσεις χορηγούμενων προϊόντων, οι οποίες είναι στοχευμένες σε λέξεις-κλειδιά που επιτρέπουν στις μάρκες να προωθήσουν συγκεκριμένα προϊόντα.

Με την πάροδο του χρόνου, η Amazon έχει προσθέσει περισσότερα από αυτά τα χορηγούμενα στοιχεία στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις σελίδες προϊόντων. Παράγει επίσης κάποια διαφημιστικά έσοδα μέσω της ροής.

Με την υπηρεσία Amazon Retail Ad Service, οι χρήστες θα μπορούν να προσαρμόζουν το σχεδιασμό, την τοποθέτηση και τον αριθμό των διαφημίσεων που εμφανίζονται στους ιστότοπούς τους, καθώς και να χρησιμοποιούν τα εργαλεία μέτρησης και αναφοράς διαφημίσεων της Amazon.

Η υπηρεσία θα μπορούσε να παρέχει στην Amazon πολύτιμα δεδομένα που μπορεί να χρησιμοποιήσει για να ενισχύσει την τεχνολογία πρόβλεψης και σύστασης διαφημίσεων. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι πρώτοι πελάτες περιλαμβάνουν το κατάστημα λιανικής πώλησης προϊόντων υγείας και ευεξίας iHerb, την ασιατική startup εταιρεία τροφίμων Weee! και την Oriental Trading Co., η οποία πωλεί παιχνίδια, είδη πάρτι και κατασκευές.

«Σχεδιάσαμε αυτό να είναι μια νίκη για τους λιανοπωλητές, τους διαφημιστές και τους αγοραστές και ανυπομονούμε να δούμε πώς βελτιώνει τα αποτελέσματα, οδηγεί τις πωλήσεις και βελτιώνει την εμπειρία αγορών», δήλωσε η Paula Despins, αντιπρόεδρος της Amazon Ads Measurement.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Amazon πωλεί την εσωτερική της τεχνολογία και τις υπηρεσίες της σε τρίτους.

Οι υπηρεσίες Amazon Web Services ξεκίνησαν ως υποδομή cloud για την υποστήριξη της διαδικτυακής επιχείρησης λιανικής πώλησης. Η εταιρεία ξεκίνησε την AWS ως επιχείρηση το 2006. Το 2022, η εταιρεία εγκαινίασε το Buy With Prime, το οποίο συνδυάζει τις υπηρεσίες πληρωμών και εκπλήρωσης της Amazon για άλλους λιανοπωλητές, σύμφωνα πάντα με το CNBC.

Διαβάστε ακόμα 

Reuters: Η Ελλάδα βγαίνει στις αγορές με 10ετές ομόλογο

Πολιτική θύελλα για τα €100 εκατ. του ειδικού τέλους ταφής απορριμμάτων

H γαλλική Engie επιχειρεί «μπάσιμο» στην αγορά ΑΠΕ των Αράβων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα