Οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες πρωταγωνιστούν σε έναν αγώνα δρόμου για να αναπτύξουν μια σειρά από ολοένα και πιο πολυτελή προνόμια – από χαβιάρι μέχρι γκαλερί τέχνης επί του αεροσκάφους – για να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Η Qatar Airways έχει αρχίσει να προσφέρει χαβιάρι – συνήθως ένα προνόμιο για πιο ακριβά βαλάντια στην πρώτη θέση – στους πελάτες της business class σε ορισμένα δρομολόγια. Θα διαθέσει επίσης WiFi υψηλής ταχύτητας με την τεχνολογία Starlink του Ελον Μασκ από την επόμενη εβδομάδα.

Από την άλλη, η China Airlines της Ταϊβάν φέτος συνεργάστηκε με ένα εστιατόριο τριών αστέρων Michelin για να προσφέρει ένα μενού γευσιγνωσίας κατά την διάρκεια των πτήσεών της.

Η Emirates, η οποία δηλώνει ότι έχει ξοδέψει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε κρασιά και σαμπάνιες τα τελευταία 16 χρόνια, φέτος προώθησε συμφωνίες αποκλειστικής χρήσης ορισμένων σοδειών από τους παραγωγούς σαμπάνιας Moët & Chandon, Veuve Clicquot και Dom Pérignon.

«Οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να βρουν ένα σημείο διαφοράς για να προσελκύσουν πελάτες και διπλασιάζουν τα λεγόμενα «μαλακά προϊόντα» (soft products) επειδή είναι πιο επιλογή πιο άμεση και η αλυσίδα εφοδιασμού είναι πιο γρήγορη», δήλωσε ο Jonny Clark, σύμβουλος αεροπορικής εταιρείας.

Τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας ταλαιπωρούν τον κλάδο από τότε που ξεκίνησαν ξανά τα ταξίδια σε παγκόσμια κλίμακα το 2022 μετά την πανδημία του κορωνοϊού. Οι καθυστερήσεις παράδοσης νέων αεροσκαφών από την Boeing και την Airbus έχουν οδηγήσει στην παράδοση πολλών αεροσκαφών με χρόνια καθυστέρηση, ενώ υπάρχει επίσης έλλειψη νέων καθισμάτων λόγω καθυστερήσεων στην παραγωγή.

Η Cathay Pacific του Χονγκ Κονγκ αντιμετώπισε καθυστερήσεις στην επανατοποθέτηση των νέων καθισμάτων της business class με συρόμενες πόρτες, αλλά αυτή την εβδομάδα αποκάλυψε τη νέα καμπίνα που περιλαμβάνει μια γκαλερί τέχνης επί του αεροσκάφους.

Η Lavinia Lau, εμπορική διευθύντρια της Cathay, είπε ότι υπήρξε μια «μικρή καθυστέρηση» στην εισαγωγή της νέας καμπίνας business class.

Οι αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής δέχονταν ιδιαίτερη πίεση για να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών, δήλωσε ο Rob Burgess, συντάκτης του ιστότοπου για τακτικά επιβάτες Head for Points. Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να πείσουν τους επιβάτες να κάνουν ένα έμμεσο ταξίδι με ενδιάμεσο σταθμό στον Κόλπο. Mε περισσή πολυτέλεια, εννοείται…

Διαβάστε ακόμη

BofA: Τι είδε στην Αθήνα και τι εκτιμά για οικονομία και μελλοντικές προκλήσεις (γραφήματα)

Προϋπολογισμός: Στο €1,85 δισ. η υπέρβαση στις εισπράξεις φόρων στο 9μηνο

Ανάλυση: Γιατί η ΕΚΤ πρέπει να μελετήσει εκ νέου τα «πράσινα ΤLTRO»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα