Κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο 2024 που ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών ανακοίνωσαν σήμερα οι New York Times, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αυξάνει τον αριθμό των συνδρομητών της.

Η εκδοτική εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη 45 σεντς ανά μετοχή την Τετάρτη, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall Street για 41 σεντς ανά μετοχή. Τα έσοδα ανήλθαν σε 625,1 εκατ. δολάρια έναντι των προσδοκιών για 624,6 εκατ. δολάρια.

Σε έναν κλάδο ο οποίος προχωρά σε απολύσεις, δέχεται απειλές από την τεχνητή νοημοσύνη και βλέπει το αναγνωστικό κοινό να μειώνεται, οι Times συνεχίζουν να αυξάνουν των αριθμό των αναγνωστών τους. Η εταιρεία έχει διαφοροποιηθεί, λανσάροντας συνδρομητικές υπηρεσίες παιχνιδιών και μαγειρικής και αποκτώντας την ιστοσελίδα αθλητικών ειδήσεων the Athletic.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, οι Times πρόσθεσαν 300.000 ψηφιακούς συνδρομητές, έναντι 210.000 το πρώτο τρίμηνο. Η εταιρεία έχει τώρα συνολικά 10,84 εκατομμύρια συνδρομητές, συμπεριλαμβανομένων σε έντυπες και ψηφιακές υπηρεσίες, σε σύγκριση με τις προβλέψεις για 10,74 εκατομμύρια.

Τα διαφημιστικά έσοδα ανήλθαν σε 119,2 εκατ. δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για 119,7 εκατ. δολάρια, με την πολιτική διαφήμιση να αναθερμαίνεται ενόψει των προεδρικών εκλογών ΗΠΑ του 2024.

Η Athletic, η οποία εξαγοράστηκε από τους Times το 2022, εμφάνισε προσαρμοσμένες λειτουργικές ζημίες ύψους 2,4 εκατ. δολαρίων.

Η εταιρεία προέβλεψε ότι τα έσοδα από τις συνδρομές θα αυξηθούν κατά 7% έως 9% το τρίτο τρίμηνο.

Διαβάστε ακόμη

Κώστας Νεμπής (OTE): Συνεχίζουμε τις μεγάλες επενδύσεις, επιταχύνουμε την εμπορική τους αξιοποίηση

Hilton Worldwide: Στα $2,95 δισ. τα συνολικά έσοδα το τελευταίο τρίμηνο – Αναβάθμισε το outlook

Lufthansa: Συνεχίζει να μην πετά πάνω από Ιράν και Ιράκ έως και τις 13 Αυγούστου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ