«Αρχίζουμε να μιλάμε για το 2025 και το μήνυμά μου προς τις ομάδες μας ήταν: «Πρέπει να προετοιμαστούμε για ένα ακόμη δύσκολο έτος»», δήλωσε διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s Corp. Chris Kempczinski σε εκδήλωση του Boston College Chief Executives Club. «Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι έχουμε μια πραγματικά ισχυρή πρόταση εποχιακών προσφορών σε όλες τις αγορές μας».

Η διάσημη αλυσίδα fast food ανακοίνωσε τον Ιούλιο την πρώτη τριμηνιαία πτώση των πωλήσεών της στα ίδια καταστήματα εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια, εν μέσω περιορισμένων δαπανών από τους καταναλωτές μετά από χρόνια υψηλών επιπέδων πληθωρισμού. Η McDonald’s έθεσε σε εφαρμογή μια περιορισμένης διάρκειας προσφορά γεύματος αξίας 5 δολαρίων τον Ιούνιο και εξετάζει την περαιτέρω αναμόρφωση των εποχιακών προσφορών της, δήλωσε ο Kempczinski. Τα στελέχη της εταιρείας έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι αναμένουν ότι οι καταναλωτές θα παραμείνουν οικονομικά πιεσμένοι για αρκετά τρίμηνα.

Ένας τρόπος για να προσφέρονται πιο προσιτά γεύματα είναι με κοτόπουλο, το οποίο είναι φθηνότερο από το μοσχάρι και έχει ανέβει σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια. Ο Kempczinski δήλωσε ότι το βοδινό κρέας είναι περισσότερο από δύο φορές ακριβότερο από το κοτόπουλο ανά κιλό.

«Είναι ευκολότερο να προσφέρεις έκπτωση στα προϊόντα κοτόπουλου απ’ ό,τι στα προϊόντα βοδινού κρέατος», δήλωσε ο Kempczinski.

Η McDonald’s αναμένεται να ανακοινώσει τα κέρδη του τρίτου τριμήνου στις 29 Οκτωβρίου.

Διαβάστε ακόμη

Πιάνουν ταβάνι ξανά τα ενοίκια στην Ερμού (πίνακας + pics)

Πως ο Σκλαβενίτης «έφτιαξε» τη Νο1 Φέτα σε πωλήσεις στην Ελλάδα (γραφήματα)

Cybercab: O Μασκ παρουσίασε το νέο ρομποταξί της Tesla με κόστος κάτω των $30.000 (pics) 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα