Η Gap αύξησε τις προοπτικές της για το σύνολο του έτους, καθώς η εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων προσελκύει πλουσιότερους αγοραστές.
Ο ιδιοκτήτης των Old Navy και Athleta βλέπει τώρα τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,5% έως 2% αυτό το οικονομικό έτος, έναντι προηγούμενης άποψης ότι το μέτρο θα ανέβαινε λιγότερο από 1%. Η Gap αύξησε επίσης τις προβλέψεις της για το μικτό περιθώριο κέρδους, ένα μέτρο κερδοφορίας, και τα λειτουργικά κέρδη.
Η μετοχή της Gap σημείωσε άνοδο 15% σε διευρυμένη διαπραγμάτευση στις 18:13 ώρα Νέας Υόρκης. Εάν η κίνηση αυτή διατηρηθεί, θα είναι η μεγαλύτερη άνοδος της μετοχής από τις 31 Μαΐου και θα προσθέσει 1,3 δισ. δολάρια στην κεφαλαιοποίηση της Gap. Η μετοχή έχει αυξηθεί κατά 5,4% φέτος, κάτω από την άνοδο του δείκτη S&P 400 Midcap Index.
«Διαχειριζόμαστε μια θεμελιωδώς καλύτερη επιχείρηση από ό,τι πέρυσι», δήλωσε σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος Ρίτσαρντ Ντίκσον. Πρόσθεσε ότι τα εμπορικά σήματα της εταιρείας κατακτούν μερίδιο αγοράς «σε όλες τις κατηγορίες» και δήλωσε ότι ήταν το έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο κερδών.
Κατά τη διάρκεια μιας κλήσης με αναλυτές, ο Ντίκσον δήλωσε ότι η εταιρεία συνεχίζει «να βλέπει κέρδη μεριδίου από τις μεσαίες και υψηλότερες εισοδηματικές ομάδες μας», αναφέροντας συγκεκριμένα τους καταναλωτές που κερδίζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως. Η Old Navy, γνωστή για τις χαμηλότερες τιμές της, έχει προσελκύσει αγοραστές που αναζητούν αξία, πρόσθεσε.
Κατά το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 2 Νοεμβρίου, η Gap σημείωσε αύξηση 1% στις πωλήσεις όλων των εμπορικών σημάτων για τα καταστήματα που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο, χαμηλότερα από τη μέση εκτίμηση των αναλυτών που συμμετείχαν στην έρευνα του Bloomberg, η οποία ήταν 1,7%. Εξετάζοντας συγκεκριμένες αλυσίδες, η Old Navy και η Banana Republic δεν ικανοποίησαν επίσης τις προσδοκίες της Wall Street, ενώ τα καταστήματα με την επωνυμία Gap και η Athleta σημείωσαν καλύτερες επιδόσεις από τις προβλέψεις, σύμφωνα με το Bloomberg.
Μετά από χρόνια αύξησης των τιμών, οι λιανοπωλητές έρχονται αντιμέτωποι με τους καταναλωτές που ξοδεύουν πλέον μεγαλύτερο μέρος του μισθού τους σε είδη διατροφής και βασικά αγαθά. Ταυτόχρονα, οι θερμότερες από το κανονικό θερμοκρασίες τους τελευταίους μήνες υπονόμευσαν επίσης τις πωλήσεις ενδυμάτων, καθώς οι αγοραστές απέφυγαν να αγοράσουν ρούχα για τον χειμώνα.
Στελέχη επιβεβαίωσαν ότι ο καιρός ήταν ένα ζήτημα για την Old Navy, η οποία είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της Gap μεταξύ των εμπορικών σημάτων της. Ενώ τα γυναικεία και ανδρικά είδη είχαν καλές επιδόσεις, ο θερμότερος καιρός οδήγησε σε λιγότερες πωλήσεις παλτών και εξωτερικών ενδυμάτων για παιδιά.
Σε όλες τις μάρκες, οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 2% στα 3,8 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Οι πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα μειώθηκαν κατά 2% την περίοδο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7%. Τα αποθέματα έκλεισαν την περίοδο μειωμένα κατά 2%, με την εταιρεία να επικαλείται καλύτερη διαχείριση για τη βελτίωση του περιθωρίου κέρδους των εμπορευμάτων.
Ο Ντίκσον δήλωσε ότι η εταιρεία παρακολουθεί τους πιθανούς δασμούς στα κινεζικά προϊόντα υπό τη νέα διοίκηση Τραμπ και είναι καλά τοποθετημένη με λιγότερο από το 10% των εμπορευμάτων να προέρχονται από την Κίνα. Αυτό είναι μειωμένο από το 22% το 2018.
Η οικονομική διευθύντρια Κατρίνα Ο’ Κόνελ δήλωσε ότι ο Αύγουστος «ήταν πραγματικά ισχυρός για εμάς, επειδή οι πελάτες ανταποκρίθηκαν πολύ καλά στα back-to-school-είδη μας», το οποίο ακολουθήθηκε από μια βουτιά τον Σεπτέμβριο λόγω του ζεστού καιρού και των τυφώνων. Οι επιδόσεις στη συνέχεια βελτιώθηκαν τον Οκτώβριο και η Gap είναι «ευχαριστημένη με την έναρξη της εορταστικής περιόδου», δήλωσε η ίδια.
Διαβάστε ακόμη
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000 (γράφημα)
Κτηματολόγιο: Μηνυτήρια αναφορά για κύκλωμα χρησικτησίας στα νησιά
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα