Η Alibaba Group Holding συμφώνησε να σχηματίσει κοινοπραξία για τις δραστηριότητές της στη Νότια Κορέα με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της E-Mart για να ανταγωνιστεί καλύτερα στον ταχέως εξελισσόμενο τομέα του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου της χώρας.
Η AliExpress International και η Gmarket δημιουργούν μια κοινοπραξία 50-50, σύμφωνα με χρηματιστηριακή κατάθεση της E-Mart, η οποία επιβεβαίωσε δημοσίευμα του Bloomberg News. Οι εταιρείες σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν περαιτέρω επενδύσεις στην κοινοπραξία, η οποία θα κατέχει το 100% της Gmarket. Τόσο η Gmarket όσο και η AliExpress Korea θα συνεχίσουν να λειτουργούν ανεξάρτητα τις πλατφόρμες τους.
Η νέα οντότητα θα μπορούσε να αποτιμηθεί σε περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια, δήλωσαν στο Bloomberg άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα, ζητώντας να μην κατονομαστούν συζητώντας εμπιστευτικές πληροφορίες.
Η μετοχή της E-Mart αυξήθηκε κατά 5,5% στη Σεούλ, δίνοντας στην εταιρεία χρηματιστηριακή αξία 1,4 δισ. δολάρια. Οι αμερικανικές καταθετικές αποδείξεις της Alibaba σκαρφάλωσαν έως και 2,1% στη Νέα Υόρκη την Πέμπτη, ανεβάζοντας τα φετινά κέρδη σε πάνω από 11% και αποτιμώντας την εταιρεία στα 206 δισ. δολάρια.
Η συμφωνία θα βοηθούσε τις εταιρείες να αντιμετωπίσουν τους τοπικούς αντιπάλους, όπως η Naver Corp. και η Coupang Inc. Αυτόν τον μήνα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη της Νότιας Κορέας υποχώρησε περισσότερο από το ξέσπασμα του Covid-19, χτυπημένη από την πολιτική αναταραχή που προκάλεσε η κήρυξη στρατιωτικού νόμου από τον Πρόεδρο Γιουν Σουκ Γεολ και η παραπομπή του σε δίκη, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Alibaba επιδιώκει να επεκτείνει το διεθνές της αποτύπωμα για να αντισταθμίσει την πιο αργή ανάπτυξη στον πυρήνα της κινεζικής επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι εγχώριες δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου της πρωτοπόρου του διαδικτύου ανέφεραν αναιμική ανάπτυξη το τρίμηνο του Σεπτεμβρίου, συμπαρασύροντας τα οικονομικά αποτελέσματα που επωφελήθηκαν από την πρόοδο στο τμήμα cloud και τις διεθνείς δραστηριότητές της, οι οποίες περιλαμβάνουν τη Lazada και την AliExpress που μοιάζει με την Temu.
O άλλοτε κυρίαρχος παίκτης στο πεδίο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, αγωνίζεται να αναπτυχθεί εν μέσω ανταγωνισμού από ανερχόμενους αντιπάλους όπως η PDD Holdings Inc. και η ByteDance Ltd. Αυτό ανάγκασε μια σκληρή στροφή υπό την ηγεσία του συνιδρυτή Eddie Wu, ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου πριν από περισσότερο από ένα χρόνο, προς την κατεύθυνση της ενοποίησης των βασικών της επιχειρήσεων και της εστίασης των επενδύσεων στους πιο υποσχόμενους τομείς ανάπτυξης.
Η Alibaba ενοποιεί τώρα τις εγχώριες και διεθνείς δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου, υπό την ηγεσία του Jiang Fan, και πωλεί σταθερά συμμετοχές που δεν θεωρεί απαραίτητες.
Η Alibaba συμφώνησε την περασμένη εβδομάδα να πουλήσει την επιχείρηση πολυκαταστημάτων Intime στην Youngor Fashion Co. για περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σε μια κίνηση για να ξεφορτωθεί μη βασικά περιουσιακά στοιχεία. Η συμφωνία θα δει τον κινεζικό γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου να καταγράφει ζημία 9,3 δισ. γουάν (1,3 δισ. δολάρια) από την αρχική του επένδυση στην Intime.
Η E-Mart έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο οργανικά όσο και μέσω εξαγορών. Το 2021 απέκτησε πλειοψηφικό μερίδιο στη νοτιοκορεατική διαδικτυακή αγορά της eBay Inc. έναντι περίπου 3 δισ. δολαρίων, διευρύνοντας την πελατειακή της βάση σε κατηγορίες όπως τα είδη παντοπωλείου και τα γενικά εμπορεύματα.
Διαβάστε ακόμη
Σαφάρι πολυτελείας: Πόσο κοστίζουν και γιατί τα επιλέγουν οι εύποροι ταξιδιώτες
Σκίουροι δολοφόνοι: Εγκαταλείπουν τους καρπούς για τα… ποντίκια (vid)
Εισαγωγές: Ρυθμοί-ρεκόρ για φρούτα και λαχανικά
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα