Mr. Med: Aπό τα αισθησιακά μαγιό στις περιζήτητες γκαλερί – O Eλληνας Calvin Klein και τα «χρυσά» έργα τέχνης
Γράφει η Μαρία Λεμονιά
Έχοντας ανεβάσει στην πασαρέλα ποθητές γυναίκες όπως η Victoria Silvstedt και η Κατερίνα Στικούδη και κατακτώντας τις διεθνείς αγορές μέσω του δημοφιλούς brand με τα μαγιό και τα underwear Med, κάνει ένα διάλειμμα από τον χώρο της μόδας, διοργανώνοντας την πρώτη του έκθεση γλυπτικής.
Η εταιρεία Med δεν χρειάζεται συστάσεις στο Ελληνικό κοινό. Στο εργοστάσιο της οι μηχανές δουλεύουν αδιάκοπα. Εκατοντάδες γυναίκες αλλά και μηχανήματα εργάζονται νυχθημερόν προκειμένου να φτιάχνουν τα πάντα: Από πατρόν μέχρι underwear, μαγιό και σέξι κομμάτια που κατακτούν τις διεθνείς αγορές.
Η ιστορία της οικογένειας Χατζηβασιλείου ξεκινά πριν από πολλά χρόνια στο Λάκκωμα Χαλκιδικής. Όλα άρχισαν όταν ο εισαγωγέας και έμπορος ρούχων από το εξωτερικό Νικόλας Χατζηβασιλείου παίρνει την απόφαση να αφήσει το εμπόριο εισαγωγής ρούχων από την Ιταλία και να φτιάξει την δική του εταιρεία με εσώρουχα και μαγιό. Δημιουργεί εργοστάσιο με την δική του γραμμή παραγωγής και στο brand δίνεται η ονομασία «Mediterranian».
Όταν αργότερα η εταιρεία πουλήθηκε, o μεγαλύτερος γιός της οικογένειας, Χρήστος , επηρεασμένος από τις σπουδές και τις γνώσεις που είχε αποκτήσει για την μόδα στην Ιταλία, οραματίζεται ένα νέο σύγχρονο brand που παίρνει σάρκα και οστά με την συμβολή της μητέρας του που αναλαμβάνει τα οικονομικά και του αδελφού του που ασχολείται με το marketing. Η νέα εταιρεία φέρει την ονομασία «Med». Το ταξίδι στην επιτυχία ξεκινά…
«Ξεκινήσαμε την επιχείρηση το 1992, έχοντας μια προϊστορία από τον πατέρα μας. Γρήγορα είδαμε το όνειρό μας να βρίσκει ανταπόκριση καθώς το κοινό στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, δέχτηκε τις δημιουργίες μας με ενθουσιασμό. Χάρη στη εξαιρετική ποιότητα, το διαφοροποιημένο design και το σωστό marketing τα ρούχα μας ταξίδεψαν παντού. Τα μαγιό μας κατέκτησαν τις διεθνείς αγορές φτάνοντας μέχρι την Αυστραλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες . Καταφέραμε να μπούμε μέχρι και στην Ασία. Να επικρατήσουμε σε ιδιαίτερα ανταγωνιστές αγορές όπως για παράδειγμα η Ιαπωνία» αναφέρει στο Lemon Social Eye o Χρήστος Χατζηβασιλείου.
Ανήσυχο πνεύμα, και έχοντας σπουδάζει σχέδιο μόδας στην Φλωρεντία, στη σχολή Polimoda, σχεδιάζει ως καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου επτά συλλογές τον χρόνο, διαμορφώνει την αισθητική των καταστημάτων Μed , διοργανώνει εντυπωσιακά fashion shows και καμπάνιες με αποτέλεσμα η εταιρεία να αυξάνει τις πωλήσεις της χρόνο με τον χρόνο, ραγδαία.
Ο ίδιος, δε, θα κερδίσει στη συνείδηση του κόσμου τον τίτλο του Ελληνα Calvin Klein «Μας αρέσουν οι ωραίοι χώροι γι’ αυτό και τα καταστήματά μας διαφοροποιούνταν συνεχώς. Τις δημιουργίες μας υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό τα ωραιότερα θέρετρα του κόσμου: Από τo Μαϊάμι και την Πολυνησία μέχρι το Μπαλί και την Ταϋλάνδη».
Ο Χρήστος Χατζηβασιλείου διαθέτει το άγγιγμα του Μίδα: Tα shows και οι καμπάνιες τους έμειναν στην ιστορία όταν γυναίκες σαν τις Victoria Silvstedt, Caprice Bourret περπάτησαν για την Med συμβάλλοντας στον μύθο της εταιρείας.
Το φλερτ με την τέχνη
Στα ταξίδια του στις μητροπόλεις του κόσμου, ο ανήσυχος Χρήστος Χατζηβασιλείου, αφιερώνει χρόνο στη μελέτη της τέχνης. Σε γκαλερί και μουσεία όπως η Tate του Λονδίνου, το Moma της Νέας Υόρκης, το Λούβρο του Παρισιού και το Perez Αrt στο Μαϊάμι, παίρνει τα απαραίτητα ερεθίσματα ώστε να είναι έτοιμος να δημιουργήσει τα δικά του έργα τέχνης.
«Ένα δυνατό συναίσθημα, μια εικόνα , μια σκέψη αποτελούσαν πάντα την κινητήριο δύναμη για τον καλλιτεχνικό τρόπο έκφρασης μου. Υπήρξα τυχερός γιατί είχα την πλήρη υποστήριξη των γονιών μου. Ακόμη και η μητέρα μου είναι λάτρης της τέχνης».
Ζωγραφίζει έργα που αντανακλούν την ψυχική του διάθεση. Αλλοτε τα έργα αυτά είναι πιο φωτεινά κι άλλοτε πιο σκοτεινά. «Και τα σκοτεινά διαθέτουν μια αχτίδα φωτός και επομένως αισιοδοξία. Η εποχή του lockdown ήταν μια καλή περίοδος ανασύνταξης των καλλιτεχνών. Βρεθήκαμε πιο κοντά με τους εσωτερικούς μας διαλόγους, εξοικονομήσαμε χρόνο και βρήκαμε διέξοδο μέσω της δημιουργίας. Οι εξωτερικοί παράγοντες μεγέθυναν συναισθήματα που μεταποιήθηκαν σε τέχνη. Πέρασα ατελείωτες ώρες με ακριλικά και καμβάδες αλλά και φτιάχνοντας γλυπτά από διαφορετικά υλικά».
Η αναγνώριση: Η αποδοχή του Χρήστου Χατζηβασιλείου στον χώρο της τέχνης είναι εντυπωσιακή. Γκαλερίστες , κριτικοί τέχνης και συλλέκτες θέλουν να συνεργαστούν και να αποκτήσουν έργα του. Ο γνωστός επιχειρηματίας ετοιμάζει την πρώτη του ατομική έκθεση με τίτλο «Future Perfect» που θα πραγματοποιηθεί στην γκαλερί «Metamorfosi» στη Θεσσαλονίκη, την Τρίτη 9 Μαΐου.
Eργα του βρίσκονται ήδη σε σημαντικές ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ δεν λείπουν και οι προτάσεις για εκθέσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου. «Η τέχνη ήταν πάντα διέξοδος τόσο για τον δημιουργό όσο και για το κοινό. Όπως μαρτυρά και ο τίτλος της έκθεσής μου η τέχνη αποτελεί ένα αισιόδοξο μήνυμα σ’ αυτόν τον ζοφερό κόσμο».
Ο πολυπράγμων, ευγενής και υψηλής αισθητικής δημιουργός θέλει να συμβάλλει στην εξέλιξη της πόλης του μεταφέροντας τις εμπειρίες του και την αποφασιστικότητα που έχει ως επιχειρηματίας, κατεβαίνοντας στις επερχόμενες εκλογές υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στην παράταξη του Δημάρχου Κωνσταντίνου Ζέρβα «Ναι, στη Θεσσαλονίκη».
«Τελικά στη ζωή όλα συνδέονται: Επιχειρηματικότητα, δημιουργία και επιθυμία για ένα καλύτερο μέλλον. Αρκεί κάθε φορά να προσπαθούμε να είμαστε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας».