Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen συζήτησαν τη διακοπή της παραγωγής στο εργοστάσιο της Δρέσδης και την πώληση του εργοστασίου του Osnabrueck, ανέφερε το γερμανικό επιχειρηματικό περιοδικό Manager Magazin, επικαλούμενο πληροφορίες από συμμετέχοντες σε συνάντηση στα μέσα Νοεμβρίου.
Ένας πιθανός αγοραστής για το εργοστάσιο του Osnabrueck είναι μάλλον απίθανο να βρεθεί σχετικά σύντομα, ανέφερε το δημοσίευμα. Τα μέτρα εξακολουθούν να είναι υποθετικά και τίποτα δεν έχει αποφασιστεί, αλλά το διοικητικό συμβούλιο θα επιθυμούσε να βρει μια λύση πριν από τα Χριστούγεννα.
Το εργοστάσιο στο Osnabrueck, η οποία έχει εργατικό δυναμικό 2.300 ατόμων, κατασκεύασε λίγο περισσότερα από 28.000 οχήματα πέρυσι μολονότι έχει δυνητική ετήσια χωρητικότητα έως και 100.000 μονάδες.
Το εργοστάσιο κατασκευάζει τα μοντέλα Porsche Cayman και Boxster και το VW T-Roc Cabrio. Η Porsche θα μεταφέρει την παραγωγή των Cayman και Boxster στο κύριο εργοστάσιό της στο Zuffenhausen. Το T-Roc Cabrio βγαίνει από την παραγωγή το 2025.
Το εργοστάσιο της Δρέσδης άνοιξε το 2002 για την κατασκευή μοντέλων υψηλών προδιαγραφών, όπως το VW Phaeton. Δεν διαθέτει κατασκευή αμαξώματος, βαφείο ή μονάδα συμπίεσης. Οι 300 εργαζόμενοι του εργοστασίου κατασκευάζουν σήμερα μικρό αριθμό ηλεκτρικών χάτσμπακ VW ID.3.
Τη Δευτέρα, ο τελευταίος γύρος συνομιλιών μεταξύ της VW και των συνδικάτων έληξε χωρίς λύση, καθώς οι εργαζόμενοι κατέβηκαν σε απεργία σε όλη τη χώρα. Και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεχίσουν τις διαπραγματεύσεις στις 16-17 Δεκεμβρίου.
Διαβάστε ακόμη
Eλληνικά ομόλογα: Σε ιστορικό χαμηλό το spread των 10ετών – Επέστρεψε στα προ κρίσεως επίπεδα
ΚΥΣΕΑ: Δόθηκε «πράσινο» φως για τα drones Switchblade
Κώστας Πηλαδάκης: Τι αναφέρει η Διάταξη της Αρχής για το Ξέπλυμα που δεσμεύει την περιουσία του
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα